Holland America Line wordt sponsor van NK schaatsen

Holland America Line en Nederland…het zijn twee handen op één buik en daar zullen de Nederlandse roots van de rederij ongetwijfeld iets mee te maken hebben. Deze band wordt elk jaar weer op verschillende manieren in de schijnwerpers geplaatst. Wie herinnert zich bijvoorbeeld nog de ‘signature’ tulp, een Holland America Line tulp, nog in de tuinen van het wereldberoemde Keukenhof. Om nog maar te zwijgen van alle namen van de cruiseschepen die duidelijk Nederlands getint zijn. De Veendam, de Zaandam, de Nieuw Amsterdam, de Rotterdam,… kan het nog Nederlandser? En ook aan boord van de cruiseschepen zelf staan er broodjes haring en Nederlands bier op het menu. Zelfs een jenever gevolgd door een spekpannenkoek behoort tot de mogelijkheden. Moet het nog gezegd worden… Holland America is duidelijk trots op haar Nederlandse roots.

HAL sponsort KPN NK Afstanden en KPN NK Allround & Sprint

Nu we het toch over Nederland hebben… een van de sporten die ontegensprekelijk aan ons landje verbonden is, is natuurlijk schaatsen. Elk jaar weer zitten miljoenen mensen nagelbijtend voor hun beeldbuis als de Nederlandse kampioenschappen plaatsvinden. En wat kijken we uit naar dagen van vriesweer zodat de Elfstedentocht nog eens een keertje op gang kan geschoten worden. Ook bij Holland America Line beseffen ze het belang van het schaatsen voor de Nederlander en de Nederlandse cultuur. Net daarom heeft de rederij deze week besloten om deze winter het NK schaatsen (Nederlandse Kampioenschap) te sponsoren. Het gaat hierbij om twee Nederlandse kampioenschappen: het KPN NK Afstanden dat tussen 28 en 30 december 2018 zal plaatsvinden en het KPN NK Allround & Sprint dat op 26 en 27 januari zal plaatsvinden.

Reclame op boarding en schaatsen.nl

Wie deze kampioenschappen gaat volgen zal dan ook van tijd tot stond Holland America Line op de boarding zien voorbijflitsen. Daarnaast krijgt de rederij ook een prominent plaatsje op de website schaatsen.nl .

Nico Bleichrodt van Holland America Line benadrukte nogmaals hoe trots ze wel op hun Nederlandse oorsprong zijn. Hij vindt deze sponsoring en campagne dan ook de ideale aanvulling bij de eerder gelanceerde campagne “Waarom niet nu”. Deze campagne is gericht op een ruimere Nederlandse naamsbekendheid.

Geef een reactie